חופש מימוש צמיחה - טיפול הומאופתי - נגה וינר

המפתח שלך לחופש, מימוש וצמיחה - הטיפול ההומאופתי

כל אחד מאיתנו מגיע לעולם עם שלל מתנות ייחודיות – תכונות וכישורים שעושים אותנו למי שאנחנו. השאלה היא עד כמה אנחנו מצליחים לממש בפועל את המתנות האלה, את הפוטנציאל הייחודי שבאנו איתו לעולם?  

כאשר אנחנו חווים מחלה או כאב פיזי, כאשר אנחנו מונחים על ידי משקעים רגשיים שליליים או דפוסי חשיבה מעכבים, אנחנו לא חופשיים באמת להיות נוכחים בצורה מלאה בכל רגע ורגע בחיינו. לא חופשיים באמת לקחת חלק פעיל בחיים ולא רק להתנהל לצידם.

קל לנו להבין את זה  כשמדובר בכאב פיזי. כשאדם סובל מכאב ברגל הוא נמצא במצב של העדר חופש. כל האנרגיה שלו מנותבת להתעסקות עם הכאב. זה מציק, מפריע, מקשה על ההתנהלות השוטפת והרגילה, ומכתיב עבורו את הבחירות היום יומיות – ובכך, למעשה, החופש שלו לנהל את חייו באופן ובקצב שהיה רוצה, נלקח ממנו.

אך המציאות היומיומית של אנשים שמתמודדים עם קשיי קשב וריכוז, דיכאון, חרדות, התפרצויות כעס, התנהגות כפייתית, פחד קהל או דימוי עצמי נמוך, אינה שונה במהותה מזו של אנשים שחווים כאב פיזי. כאשר הבעיה שלהם מכתיבה עבורם את הבחירות היום יומיות (האם יצאו לטיול? האם יענו להזמנה למסיבה? האם ייגשו למכרז או ראיון עבודה? וכדומה), היכולת שלהם לכונן מערכות יחסים מספקות או להגיע להצלחה מלאה במקומות עבודה מצטמצמת. הם אינם חופשיים באמת לממש את הפוטנציאל הייחודי שלהם.

בכל שלב בחיים הטיפול ההומאופתי מאפשר לכם להחזיר לעצמכם את החופש.
להגיע למצב של רווחה פיזית ורגשית, שהוא המפתח לחיוניות, שמחה, יצירה ומימוש עצמי.

הומאופתיה רואה בסימפטומים או בתופעות שהאדם חווה (בין אם הן פיזיות, רגשיות או מנטליות) ביטוי או תוצר של חוסר איזון פנימי. הטיפול ההומאופתי מכוון, לפיכך, לשורש העמוק ביותר של הבעיה, לאותו חוסר איזון ולסיבות שגרמו לו להתפתח מלכתחילה. כתוצאה מהריפוי העמוק של חוסר האיזון הפנימי הסימפטומים נעלמים.

הטיפול ההומאופתי מתבצע באמצעות תרופה הומאופתית (רמדי), שעשויה מחומרים טבעיים ומותאמת לכל אדם ואדם באופן אישי על סמך מכלול המאפיינים שלו (פיזיים, רגשיים והתנהגותיים). לפיכך, אנשים שונים הפונים עם תלונה דומה מטופלים באמצעות תרופות הומאופתיות שונות. ההתאמה הייחודית הזו של הרמדי לאדם היא זו שמאפשרת לה לעורר את תהליך הריפוי. כאשר התהליך נשלם אין צורך בנטילת תרופות הומאופתיות נוספות.

טיפול הומאופתי מתאים גם לאותם לאנשים שאינם חווים סימפטומים כלל, אבל מרגישים ״תקועים״, ״מוגבלים״, ״חסומים״ או ״מבולבלים״, ולאנשים שמחפשים שינוי וצמיחה.

איזון מאפשר בריאות, בריאות מאפשרת חופש, חופש מאפשר צמיחה

 

מרגישים שהגיע הזמן לפתרון שעובד באמת?
אשמח לשמוע מכם, נגה - 052-2882388